הפתרון: לגרש את העניים

לפני יומיים הופיעה ב"הארץ" עוד כתבה שמשאירה (צריכה להשאיר) את כל מי שקורא אותה בפה פעור. מה זה צריך להיות???

יש לי הצעה.

בואו נפתח (אני מציע שותפות) סוכנות להבאת עובדים זרים. נו כאלה ממקומות זרים ורחוקים כמו אופקים או וואדי ערה או בת ים… מקומות מוזרים כאלה עם שמות שקשה לבטא. ניקח מכל אחד כזה איזה אלפיה שתיים שלוש (דולרים אני מתכוון) ונציע להם לעבוד בארץ רחוקה ולשלוח את הכסף הביתה כשיגמרו לשלם את החוב שלהם לנו. ניתן להם הכשרה בסיסית (לפחות ככה נטען) ביטוח בריאות בסיסי ומקום לישון והם יעבדו בשכר מינימום כמה שאדון בלבית רק ירצה.

ברור לי שנקבל אלפי פניות.

בעצם הבעיה היא רק הממשלה והבג"ץ הזה וכל מיני ארגונים ססססמאלנים רדיקלים שטוענים שלעובדים צריכים להיות תנאים וזכויות ופנסיה וביטוח בריאות ובטיחות. כל הארגונים האלה שבעצם שונאים את העובדים כי הם בעצמם גרים בתל אביב ולא יודעים מה זה העולם האמיתי.

יש לי עוד רעיון. במקום לגרש מהגרי עבודה ואת הילדים שלהם בואו פשוט נגרש את חמשת העשירונים התחתונים. דוגרי חבר'ה הם מזה מביאים לי ת'דיכאון. לא באמת צריך אותם ואם צריך אפשר ליבא עשירון אחד תחתון במקומם שיעשה את כל העבודה יותר טוב ובהרבה פחות כסף. גם תודו שעניים עם עור לבן זה קצת מעליב ועוד שחלק מהם הם גם יהודים, רחמנא ליצלן. עניים עם אור כהה, אבל כהה באמת, זה מזה סטייל, כמו בניו יורק. רק שלא יביאו לנו עניים מוסלמים, כי כמו הצרפתים (יימך שמם האנטישמי), אנחנו לא רוצים להיות.

ועוד דבר:

אני רוצה להגיד לכם שאני בורגני אמיתי וגם הסביבה נורא חשובה לי אז אם כבר מבטלים את העבודה העברית (כי תכלס הערבים כבר מזמן לא מעניינים אותנו) למה שלא נגמור עניין ונוציא את המפעלים מפה. כל הלכלוך הזה והריסוסים בשדות והנדל"ן המבוזבז… נשאיר רק את התעשיות הצבאיות (בינתיים כי אי אפשר לסמוך על הזרים האלה) ואולי איזה מפעל כימי כזה או אחר בנגב (אבל רחוק מהאזורים שאני אוהב לטייל בהם עם ה4X4 שלי) וחוץ מזה נשלח את כל העסק לחו"ל. חקלאות, תעשייה, מרכזי שרות טלפוניים (כי תכלס' גם כאן אף אחד לא מדבר עברית). נשאיר לנו (לחמשת העשירונים העליונים) מדינה נקייה ויפה עם מקום גם לכמה ערבים עשירים והרבה בניינים רקים שבהם נוכל להחזיק את העוזרות והמטפלות והגננים ועובדי הניקיון שישמרו לנו על המדינה ועל הילדים הקטנים והזקנים שמזמן כבר אנחנו לא מטפלים בהם.

זה יכול להיות?

אני זוכר לפני שנים רבות כשהייתי נער צעיר ופעיל בנוער העובד והלומד  (זה הזמן לפייד אווט פייד אין ומוסיקה מתאימה) קיימנו בחבר'ה דיון האם השטן דאז, חיים רמון, באמת רשע במכוון או שהוא פשוט לא לא מבין מה שהוא עושה. אז כהיום אני לא מגיע למסקנות פשוטות. יכול להיות שהעובדות כלכך פשוטות כמו שהן מוצגות על ידי אורלי וילנאי פדרבוש מרוז… (תסלח לי אחותי המתולתלת אבל אין מנוס מהבדיחה המיושנת). יכול להיות באמת שהטמטום (או הרשעות) הם כאלו שבעוד שהתעשיינים (המסכנים) "נאלצים" לפטר אלפים הם מסתובבים ומקבלים אשרות ואישורים לייבא עובדים מן הניכר?

לא! אל טענו לי. אני יודע שככה זה. אני לא צריך שבאמת יסבירו לי אני פשוט נדהם כל פעם מחדש. אולי זה אומר שאני עדיין אותו ילד נאיבי של שנות התשעים שגילה פתאום להפתעתו שלא כולם סוציאליסטים רודפי שלום ושבאמת יש אנשים שאין להם כל עניין בפתרון … (סליחה נושא אחר).

להשאיר תגובה

