מי זה העורו האלה?

אוטומטית אני חשדן מכל מיני "תנועות" שצובעות את עצמן בכחול בלבד. זה לא שאני בלתי ציוני (חס וחלילה) אבל מיד נדלקת לי נורה אדומה כאשר "תנועה" יוצרת הדרה אוטומטית שכזו למרבית הציבורים בישראל. הרי לא בכדי צובעת המחאה את עצמה בצהוב ואדום ושחור שאינם צבעי לאום זה או אחר (לעיתים לצד צבעי הלאום והארגונים השונים).

אני גם ישר חושד ב"תנועה" שנדרשת לפוסטים בתשלום sponsored בפייסבוק (גם שהם של ניצן הורוביץ). מה קרה? אין מספיק אנשים בתנועה שלכם כדי להפיץ ולהפציץ את הפוסטים שלכם קדימה? ולמי יש אינטרס גדול מספיק כדי לשלם עבור המודעות האלו?

ולמה אתם בוחרים במטרה כל כך נוחה כמו אגרת הטלויזיה? הרי כולם רוצים לבטל את האגרה אבל אין שום דיון על השידור הציבורי. אז מה אתם באמת רוצים.

אז הלכתי ובדקתי.

נכנסתי לאתר הארגון וחיפשתי את האנשים העומדים מאחוריו.

ומה אני מגלה? אני מאוד מחבב את מיכה ונורמן ואת אוהד אבל לא ברור לי מה הם עושים שם. כולם (כמעט) מאותה שכונה. ולא (רק) אותה שכונה גאוגרפית אבל כולם מאותה שכונה סוציו-אקונומית ובוא נאמר לא מהשכונה שלי.

נכבנו מ"תנועות" שכאלה גם במחאה הקודמת וגם בבחירות.

ארגונים שמנסים לנצל את המומנטום של המחאה הנוצרת כדי לקדם אינטרסים זרים.

אני עדיין לא יודע מה הם רוצים אבל יש לי תחושה מוזרה שהם לא רוצים את אותם דברים שאני רוצה.

נתחיל מאגרת הטלויזיה.

אני לא מת על התשלום הזה ועשיתי בחיי מספיק כדי לנסות ולהתחמק מתשלומו אבל אני יודע (בעיקר מאז שהתנתקתי מהכבלים) מה ערכו של שידור ציבורי. אני יודע במה עדיף ערוץ 23 בבוקר שבת על ערוצי הופ וכל הזבל האחר שמזינים את ילדיכם.

אני יודע מה ערכם של תוכניות רגועות ומשעממות שאין להם צורך במחירת פרסומות ולכן אינן צריכות להפציץ אותנו באלימות, שנאה ורעש.

לא ברור מי הם ה"עורו" האלו אבל אני בטוח שהם לא פה בשבילי.

ועוד מילה על הלייקים שלנו.

עשיתי לייק על "עורו" כדי להמשיך ולשמוע מהם ולנסות להבין מי הם.

באותו זמן מקבלים חברים שלי מסרים מהם בגלל שאני עשיתי לייק. אני מצטער.

אבל למה אתם עושים לייק על כל מיני חברות שעושות בכם וברשימת החברים שלכם שימוש פרסומי?

למה אתם מאפשרים לשטראוס או עלית או איזו חברת חיתולים להשתמש בכם ובפייסבוק כפרסומת.

קיבלתם משהו בחינם? קופון? המחיר ששילמתם ומשלמים על כך חבריכם שווה את זה?

רוצים אקטיביזם חברתי?

תפסיקו לשתף פעולה עם החברות המנצלות אותנו.

להשאיר תגובה

