התולעים

שבו בשקט ותנו לסמולנים לעבוד
אחחחחח אתם זקוקים לסמולנים
כי הערכים שלכם הפכו לאזיקים.
החלטתם לוותר על המוסר
לא מתעסקים עם מה אסור ומה מותר.
אז שבו בשקט (או תעשו את כל הרעש שלכם) ותנו לסמולנים לעבוד.

אתם חבורה של בריונים עלובים. אפסים פחדנים שמתחבאים מאחורי השרירים שלכם ושל אחים גדולים שלכם ואני אכלתי כמוכם בלי מלח מאז שאני ילד.

אני זוכר את כולכם ואני זוכר כמה בכיתם כשההפחדה וההצקות שלכם לא עבדו עלי כי הייתי טמבל מידי מלהבין שאני אמור לפחד מכם.

אתם אפסים פחדנים שבונים על כך שחברים שלכם יחזיקו אתכם כדי שלא תצטרכו להגשים את האיומים האידיוטים והאלימים שלכם.

אתם הכלומניקים שהולכים למכון כושר ומנפחים שרירים כדי לכסות על העובדה שאתם כל כך חלשים.

אני זוכר את כולכם. ואני זוכר איך בכיתם כשלא הסכמתי (לא כי הייתי גיבור, כבר אמרתי, כי הייתי טיפש) לפחד מכם. כמה זה הוציא אתכם מדעתכם, כמה זה הטריף אתכם.

אתם צריכים אותנו השמאלנים כדי שנחזיק אתכם. תמיד תוכלו להאשים אותנו בכך שלא הגשמתם את האיומים הטיפשיים וחסרי הכיסוי שלכם. ואנחנו תמיד נשמור שאתם לא תהפכו לחיות שאתם מתיימרים להיות. אבל זה אף פעם לא יהיה כי אתם עצרתם. תמיד תוכלו להאשים אותנו.

אתם הייתם קורעים להם את הצורה אבל אנחנו בטח נספר למורה.

ואז בסוף היום אתם חוזרים ונותנים לנו כפה כדי להשקיט את העלבון שלכם וכדי שתוכלו שוב להרגיש שאתם גברים. זה בסדר. בשביל זה אנחנו כנראה פה.

אז תשקשקו בחרבות. תעמדו במרכז העיר ותאיימו להרוג את כולם, לשרוף את עזה, לשטח, להרוג, לפוצץ, להשמיד… ואז תחזרו הביתה ותגידו שרק בגללנו לא עשיתם את זה.

ותקראו לנו בוגדים. אל תשכחו. אנחנו האויב האמיתי. אנחנו מונעים מכם את הגשמת חזונכם להיות בריונים כמו שצריך. אנחנו הבוגדים.

להשאיר תגובה

